Kantoor

Geschiedenis van het kantoor

Het advocatenkantoor OCKIER & PARTNERS werd door Mr. Ludo OCKIER opgericht in 1988. Het kantoor kende sindsdien een continue groei en is sinds 2006 gevestigd in het Beneluxpark te Kortrijk.

 

Het huidige team van meer dan 20 advocaten en 7 administratieve medewerkers staat voor u klaar om u een kwalitatieve dienstverlening op maat te bieden in diverse vastgoedgerelateerde rechtstakken.

 

Inmiddels heeft OCKIER & PARTNERS meer dan twee decennia ervaring en expertise, waarop u kan bouwen.

Missie van het kantoor

Het fundament van OCKIER & PARTNERS is  de vastgoedwereld. Het kantoor focust dan ook op die rechtsdomeinen die de vastgoedsector aanbelangen en er betrekking op hebben, waaronder bouwrecht, vastgoedrecht, administratief recht, ondernemingsrecht, vastgoedtransacties en projectontwikkeling en ook vermogensplanning.

 

Het is de missie van OCKIER & PARTNERS om met haar jarenlange juridische ervaring en expertise, u in al deze domeinen heldere antwoorden te geven op uw vragen en u zo de beste oplossing te bieden. Hierbij is het uitgangspunt niet de procedure om de procedure maar een no-nonsenseaanpak.  Het kantoor streeft altijd naar dialoog waar mogelijk, en staat garant voor een toegewijde procesvoering wanneer nodig.

 

Uw tevredenheid staat hierbij altijd centraal.

 

OCKIER & PARTNERS verleent juridische diensten op maat aan alle actoren binnen de vastgoedwereld: ondernemingen, openbare besturen en particulieren.

 

De ervaring en expertise van OCKIER & PARTNERS stopt bovendien niet aan de taal- en landsgrenzen. Het kantoor is zowel nationaal als internationaal actief. Haar advocaten staan klaar om u te helpen uw weg te vinden in het buitenland. Evengoed helpt het kantoor buitenlandse klanten met hun Belgische juridische vraagstukken om hun weg te vinden in België. Door een uitgebreide talenkennis (Nederlands, Frans, Engels, Duits, Italiaans) kan de ervaring en expertise van het kantoor ook in internationale dossiers worden vertaald.

MISSIE_DEF.png

Visie van het kantoor

OCKIER & PARTNERS is een onafhankelijk advocatenkantoor. Het kantoor biedt naast de klassieke geschillenregeling ook een full service dienstverlening aan binnen het bouw- en vastgoedrecht en aanverwante rechtsdomeinen. OCKIER & PARTNERS staat klaar voor binnenlandse en buitenlandse ondernemingen, jonge ondernemers en gevestigde waarden en is ook de partner voor overheden en particulieren.

 

OCKIER & PARTNERS maakt van kwalitatieve en deskundige juridische dienstverlening haar merk.

 

OCKIER & PARTNERS is in het bijzonder gekend voor de expertise van haar advocaten en de passie waarmee ze die overdragen en inzetten. Onze advocaten, elk specialist binnen zijn/haar vakdomeinen, delen allen de ambitie om uw belangen tot het uiterste te behartigen. Door een nauwe onderlinge samenwerking, krijgt elk dossier altijd een praktische en zo ruim mogelijke benadering. Verder kunnen wij door onze nauwe samenwerking met technische deskundigen, u een perfecte combinatie garanderen van kwalitatief juridisch advies en degelijke technische ondersteuning. En met een vast aanspreekpunt, inspraak en nauw overleg kan u vertrouwen op een transparante en correcte dossierbehandeling van begin tot einde.

 

Bovendien maakt OCKIER & PARTNERS het recht toegankelijk voor u door het regelmatig uitgeven van een nieuwsbrief en het organiseren van seminaries.

 

Tenslotte heeft en behoudt OCKIER & PARTNERS een sterke voeling met wat leeft en beweegt in de vastgoedsector, door de band met de praktijk nauw aan te halen.  Ludo OCKIER is niet alleen al jarenlang adviseur voor meerdere grote en middelgrote bouwbedrijven, hij is ook al meer dan twintig jaar docent bouw- en vastgoedrecht aan Syntra West en adviseur van het CIB-Vlaanderen. 

Strategie van het kantoor

  • klantgerichtheid op alle vlakken
  • investeren in ontwikkeling, opleiding en professionele groei van onze advocaten en medewerkers
  • een vlotte toegankelijkheid en bereikbaarheid van het kantoor en haar advocaten en medewerkers
  • organiseren van seminaries en lezingen
  • het up-to-date houden van het cliënteel door het versturen van tweemaandelijkse nieuwsbrieven
  • voortdurende aandacht voor de professionele uitstraling van het kantoor

Kantoor

Geschiedenis van het kantoor

Het advocatenkantoor OCKIER & PARTNERS werd door Mr. Ludo OCKIER opgericht in 1988. Het kantoor kende sindsdien een continue groei en is sinds 2006 gevestigd in het Beneluxpark te Kortrijk.

 

Het huidige team van meer dan 20 advocaten en 7 administratieve medewerkers staat voor u klaar om u een kwalitatieve dienstverlening op maat te bieden in diverse vastgoedgerelateerde rechtstakken.

 

Inmiddels heeft OCKIER & PARTNERS meer dan twee decennia ervaring en expertise, waarop u kan bouwen.

Missie van het kantoor

Het fundament van OCKIER & PARTNERS is  de vastgoedwereld. Het kantoor focust dan ook op die rechtsdomeinen die de vastgoedsector aanbelangen en er betrekking op hebben, waaronder bouwrecht, vastgoedrecht, administratief recht, ondernemingsrecht, vastgoedtransacties en projectontwikkeling en ook vermogensplanning.

 

Het is de missie van OCKIER & PARTNERS om met haar jarenlange juridische ervaring en expertise, u in al deze domeinen heldere antwoorden te geven op uw vragen en u zo de beste oplossing te bieden. Hierbij is het uitgangspunt niet de procedure om de procedure maar een no-nonsenseaanpak.  Het kantoor streeft altijd naar dialoog waar mogelijk, en staat garant voor een toegewijde procesvoering wanneer nodig.

 

Uw tevredenheid staat hierbij altijd centraal.

 

OCKIER & PARTNERS verleent juridische diensten op maat aan alle actoren binnen de vastgoedwereld: ondernemingen, openbare besturen en particulieren.

 

De ervaring en expertise van OCKIER & PARTNERS stopt bovendien niet aan de taal- en landsgrenzen. Het kantoor is zowel nationaal als internationaal actief. Haar advocaten staan klaar om u te helpen uw weg te vinden in het buitenland. Evengoed helpt het kantoor buitenlandse klanten met hun Belgische juridische vraagstukken om hun weg te vinden in België. Door een uitgebreide talenkennis (Nederlands, Frans, Engels, Duits, Italiaans) kan de ervaring en expertise van het kantoor ook in internationale dossiers worden vertaald.

Visie van het kantoor

OCKIER & PARTNERS is een onafhankelijk advocatenkantoor. Het kantoor biedt naast de klassieke geschillenregeling ook een full service dienstverlening aan binnen het bouw- en vastgoedrecht en aanverwante rechtsdomeinen. OCKIER & PARTNERS staat klaar voor binnenlandse en buitenlandse ondernemingen, jonge ondernemers en gevestigde waarden en is ook de partner voor overheden en particulieren.

 

OCKIER & PARTNERS maakt van kwalitatieve en deskundige juridische dienstverlening haar merk.

 

OCKIER & PARTNERS is in het bijzonder gekend voor de expertise van haar advocaten en de passie waarmee ze die overdragen en inzetten. Onze advocaten, elk specialist binnen zijn/haar vakdomeinen, delen allen de ambitie om uw belangen tot het uiterste te behartigen. Door een nauwe onderlinge samenwerking, krijgt elk dossier altijd een praktische en zo ruim mogelijke benadering. Verder kunnen wij door onze nauwe samenwerking met technische deskundigen, u een perfecte combinatie garanderen van kwalitatief juridisch advies en degelijke technische ondersteuning. En met een vast aanspreekpunt, inspraak en nauw overleg kan u vertrouwen op een transparante en correcte dossierbehandeling van begin tot einde.

 

Bovendien maakt OCKIER & PARTNERS het recht toegankelijk voor u door het regelmatig uitgeven van een nieuwsbrief en het organiseren van seminaries.

 

Tenslotte heeft en behoudt OCKIER & PARTNERS een sterke voeling met wat leeft en beweegt in de vastgoedsector, door de band met de praktijk nauw aan te halen.  Ludo OCKIER is niet alleen al jarenlang adviseur voor meerdere grote en middelgrote bouwbedrijven, hij is ook al meer dan twintig jaar docent bouw- en vastgoedrecht aan Syntra West en adviseur van het CIB-Vlaanderen. 

Strategie van het kantoor

  • klantgerichtheid op alle vlakken
  • investeren in ontwikkeling, opleiding en professionele groei van onze advocaten en medewerkers
  • een vlotte toegankelijkheid en bereikbaarheid van het kantoor en haar advocaten en medewerkers
  • organiseren van seminaries en lezingen
  • het up-to-date houden van het cliënteel door het versturen van tweemaandelijkse nieuwsbrieven
  • voortdurende aandacht voor de professionele uitstraling van het kantoor